Bricjapi - Horoskopi i fëmijëve



Horoskopi i fëmijëve


Bricjapi
Pajtueshmëria

Fëmija e shenjës së Bricjapit mirëkuptohet më shumë kur mamaja është e shenjës së Bricjapit apo e shenjës së Gaforres.
Fëmija e shenjës së Bricjapit mirëkuptohet më shumë kur babai është e shenjës së Demit apo të shenjës së Vrigjëreshës.



Fëmijët e shenjës së Bricjapit
Një nga shenjat më serioze të zodiakut. Këta fëmijë duket sikur janë të rritur që në moshë të vogël. Ndihem më rehat si të rritur sesa si fëmijë. Dhe kur plaken duket sikur bëhen më të rinj. E kanë të vështirë të argëtohen. Më shumë ju pëlqen puna dhe detyrat e shtëpisë sesa të luajnë. Edhe pse mund t'i besoni për të gatuar apo për tu kujdesur për fëmijët kanë nevojë për inkurajim për të patur më shumë eemocione në dëshirat e tyre për të qënë të suksesshëm dhe përgjegjës në jetë. Këta fëmijë e bëjnë vetë programin nëse ju nuk e bëni për ata. Janë shumë ambiciozë, paktikë dhe shumë punëtorë. Brijcapi është shumë i mirë me paratë nëse mëson që në moshë të vogël vlerën e tyre. Brijcapëve iu pëlqen çdo gjë e vjetër dhe tradicionale. Këta fëmijë mund të jenë depresivë, sepse i duan gjërat perfekte dhe nëse nuk e arrijnë zhgenjehen.  Inkurajojini këta fëmijë të jënë më shumë fëmijë kur janë të vegjël. Mësojuni atyre vlerën e argëtimit dhe lojës. Nëse depresioni behët problem, më vonë në jetë mund të kenë probleme me alkoolin. Në përgjithësi janë fëmijë ambicjozë dhe të suksesshëm.

Deri në 6 muajsh

Serioz por i pëlqejnë përqafimet
I rezervuar dhe i turpshëm,
T'i ngul sytë që në moshë të vogël
Reagon mirë dhe është shumë i dashur
I pëlqen të ndihet i sigurt dhe nuk do të 
ndihet i pashpresë

6 deri në 18 muajsh

I ndritshëm dhe kurioz
I pëlqen të bëjë gjëra të ndryshme
sidomos të imitojë të rriturit.
Do të hajë vetë sa më shpejt
që është e mundur
Dhe i pëqen të dalë jashtë dhe jo të rrijë
mbysllur në shtëpi. Sapo fillon të jetë i
aftë ka për të mësuar edhe të kacavirret.
Ka nevojë për inkurajim të luajë dhe eksplorojë.
Kërkon vëmendje dhe ta marrin seriozisht.

18 muajsh deri në 3 vjeç 

Kureshtar, kërkon informacion vazhdimisht. 
Vëshgues, Do shpjegime, zakonisht dëgjon
por shfaqen shenja rrebelimi
Nuk i pëlqen të jetë vetëm.

3 deri në 6 vjeç

Zhvillon aftësitë e tij si i rritur.
Mund të bëhet kritik të sillet si shef, dhe të gjykojë.
Intensiteti dhe serioziteti bëhen diçka e zakonshme për të
I rritet sensi i përgjegjësisë. Dhe do që të rriturit të ndajnë
përgjegjësi me të. Bricjapi nga natyra është i ëmbël dhe xhentil.
I pëlqejnë informacionet, ndershmëria, ta ndihmojnë, siguria.
Nuk i pëlqen mosdhënia e ndihmës, dhe të ndihet i braktisur.



Horoskopi i fëmijëve

Bricjapi