Dualiteti

Dualiteti - Çfarë është dualiteti?


Dymbëdhjetë shenjat e horoskopit janë të ndara në dy grupe, energjikë dhe magnetikë. Pra gjashtë nga shenjat janë energjike dhe gjashtë të tjerat magnetike. Këto dy kategori ndyshe quhen mashkullore dhe femërore sepse mashkulli është i direkt dhe energjik kurse femra marrëse dhe magnetike.

Këto cilësi të dualizmit në astrologji janë dhënë para 2000 vjetësh dhe nuk duhen ngatërruar me mashkulloritetin apo me feminitetin e njeriut, por shpjegimi i tyre i saktë është se shenjat energjike janë më të forta me veprime dhe më ekspresive, kurse shenjat magnetike janë më të përmbajtura dhe më të fuqishme në mendime si dhe më të rezevuara.

Duke filluar nga shenja e dashit shenjat që është shenjë energjike shenjat janë një po një jo një herë pozitive dhe një herë negative; dhe konkretisht:


Energjikë : Dashi, Binjakët, Luani, Peshorja, Shigjetari, Ujori
Magnetikë : Demi, Gaforrja, Virgjëresha, Akrepi, Bricjapi, Peshqit